Mums & Chums
Welcome to Mums and Chums, if you are not a member, why not join us?

x

i need help

View previous topic View next topic Go down

i need help

Post by elaine on Thu May 21, 2009 7:33 am

i feel like every body parts chaffing hahahahahahaha
i sooooo feel like a right fat moo...but i have no willpower.
my bros weddings this year and id like to be a nice "tidy" shape iykwim

i start diets ...but never carry them on...b4 i had kids it was no prob at all i could diet down to a size 8 if i wanted to...which i did once and looked ill so i decided a 10/12 was better for me.....im a 14/16 at the mo and would love to be able to do the 10/12 size again....

anyone any ideas on what you think is a good diet? i think im too used to crash dieting and then even if i start proper diets i still find myself sitting with a cream cake in my hand grrrrr....it is starting to get me down ...only sometimes though as i do feel comfy but would prefer to feel fitter and lighter than i am as i feel like im carrying a dead weight round with me and thats just my ass im talking about lmao.

help

_________________
avatar
elaine
Admin
Admin

Female
Number of posts : 18224
Age : 32
Location : East Kilbride
Job/hobbies : Martial Arts Mum ( god i love that LOL)
Humor : losing it(my mind) gradually......
JOBS :
Personal : I love Taekwondo, it really is a way of life i dont know why i never done it sooner. Teamed that with the gym & Zumba and its a whole new me from the beginning of 2012... And i love it Smile
Registration date : 2008-05-24

Back to top Go down

Re: i need help

Post by shazza on Thu May 21, 2009 7:39 am

he, he....well i was having the same problem...never really tried to be honest. i know with me, i need to watch what i eat and exercise. No point now, but will defo be when have this baby!

hope someone can help. x

_________________








avatar
shazza
Diamond Member
Diamond Member

Female
Number of posts : 11862
Age : 36
Location : Airdrie, Scotland
Personal :





EBAY ID : shaz-1981
Registration date : 2008-05-25

Back to top Go down

Re: i need help

Post by elaine on Thu May 21, 2009 7:45 am

yeah....problem with me is when i cook im too lazy to make something seperate for me so i eat what kevin eats and he loves grease lol....chips/fried egg/fried chicken etc etc....i get bored.
gonna do myself a baked spud tonight with prawn cocktail i think.
just a lazy cow lol

_________________
avatar
elaine
Admin
Admin

Female
Number of posts : 18224
Age : 32
Location : East Kilbride
Job/hobbies : Martial Arts Mum ( god i love that LOL)
Humor : losing it(my mind) gradually......
JOBS :
Personal : I love Taekwondo, it really is a way of life i dont know why i never done it sooner. Teamed that with the gym & Zumba and its a whole new me from the beginning of 2012... And i love it Smile
Registration date : 2008-05-24

Back to top Go down

Re: i need help

Post by Denise on Thu May 21, 2009 8:04 am

i dont think its so much what you eat as to how much you eat, if you have everything in moderation and drink plenty of water that should help alot, also is their anyway kev could have the kids a couple of evenings a week and you go swimming as thats really good for weight loss

_________________




avatar
Denise
Diamond Member
Diamond Member

Female
Number of posts : 8448
Age : 31
Location : Nottingham
Personal :



EBAY ID : scouser_ncc2005
Registration date : 2008-05-25

Back to top Go down

Re: i need help

Post by elaine on Thu May 21, 2009 9:44 am

:suspect: haha
i`ll crack the jokes pmsl

_________________
avatar
elaine
Admin
Admin

Female
Number of posts : 18224
Age : 32
Location : East Kilbride
Job/hobbies : Martial Arts Mum ( god i love that LOL)
Humor : losing it(my mind) gradually......
JOBS :
Personal : I love Taekwondo, it really is a way of life i dont know why i never done it sooner. Teamed that with the gym & Zumba and its a whole new me from the beginning of 2012... And i love it Smile
Registration date : 2008-05-24

Back to top Go down

Re: i need help

Post by Denise on Thu May 21, 2009 9:58 am

lmao

_________________




avatar
Denise
Diamond Member
Diamond Member

Female
Number of posts : 8448
Age : 31
Location : Nottingham
Personal :



EBAY ID : scouser_ncc2005
Registration date : 2008-05-25

Back to top Go down

Re: i need help

Post by Vicki on Thu May 21, 2009 10:20 am

i get like that too, its so hard to diet. mark likes takeouts etc and i end up having it aswell.
Im taking diet pills and trying to cut down on all the rubbish ieat. I really need to exercise too though

_________________

avatar
Vicki
Moderator
Moderator

Female
Number of posts : 12929
Age : 43
Location : Boston
Personal : <B>



EBAY ID : vickicara
Registration date : 2008-06-02

Back to top Go down

Re: i need help

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum