Mums & Chums
Welcome to Mums and Chums, if you are not a member, why not join us?

x

Had Enough!

View previous topic View next topic Go down

Had Enough!

Post by Jen on Thu Aug 28, 2008 7:49 am

Well i've been away and now bk and jsut cannot get on track i start gd in the morn but then go 2 pot Embarassed i get really pee'd off with myself for it,for some reason i'm not in the frame of mind 2 get on it,
i've put on the weight i lost at ww which is takin me bk up to around 12st 10 tbh i'm not really bothered about losin it i'm gonna start thinkin of more tonin it up now if i can,
i still wanna lose abit of weight,
i'm bk on it 2day and hopefully can stick 2 it,b4 i went away i lost 4lbs but coz all there was 2 eat was fish and chips we was more snackin,and havin that late in the evenin,so hopefully fingers crossed i can do this now and become bk on track 2day,
oh and i got a nice complament from a guy at work he told me 'i'm gettin more of a shape 2 me now' lol bless his cotton socks haha x

_________________
avatar
Jen
Gold Member
Gold Member

Female
Number of posts : 2111
Age : 33
Location : south east london
JOBS :
Personal : <a target='_blank' title='ImageShack - Image And Video Hosting' href='http://img522.imageshack.us/i/madisonmegan.png/'><img src='http://img522.imageshack.us/img522/482/madisonmegan.png' border='0'/></a>
Registration date : 2008-05-25

Back to top Go down

Re: Had Enough!

Post by kate on Thu Aug 28, 2008 7:54 am

Awww that was nice of him, i get days Jen where i just can't be bothered, Then other days im really on track, we can't be perfect every day! Take each day xxxx

_________________


avatar
kate
Moderator
Moderator

Female
Number of posts : 17525
Age : 37
Location : Liverpool!!!!
Job/hobbies : Early Years Practitioner
Humor : Dont Make me laugh as I cry! LOL
JOBS :
Personal :






Registration date : 2008-05-24

Back to top Go down

Re: Had Enough!

Post by Angela on Thu Aug 28, 2008 8:27 am

you can do it Jen x x

_________________




Angela
Moderator
Moderator

Female
Number of posts : 22150
Age : 34
Location : Kilmarnock
Job/hobbies : childminder
Humor : Sarky bugger
JOBS :

EBAY ID : abba1772
Registration date : 2008-05-25

Back to top Go down

Re: Had Enough!

Post by kirsty on Thu Aug 28, 2008 10:06 am

aww thats nice of him hunni

good luck
xx

_________________


avatar
kirsty
Admin
Admin

Female
Number of posts : 21605
Age : 33
Location : Glasgow
Job/hobbies : student nurse/nhs24
Humor : silly/sarky lol
JOBS : site admin
Personal :


EBAY ID : kirstyb393
Registration date : 2008-05-24

http://bump2baby.aforumfree.com

Back to top Go down

Re: Had Enough!

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum